AkuSuffianFauzi

Nuffnang Adds

Follow My Facebook, Twitter, Instagram

 Add Me Follow Me Follow Me

Wednesday 31 December 2014

SIRI 2: BUAT DUIT DENGAN MENULIS (LANJUTAN)

#‎PENGUMUMAN‬ TERKINI, 1 JAN 2015






‪#‎Bismillah‬: Tarikh tutup penyertaan Pertandingan Esei Cakna Produktiviti 2014 (Peringkat Tahunan) dilanjutkan dari 31 Dis 14 kpd 15 Feb 2015

‪#‎Sukacita‬ dimaklumkan bahawa "Lembaga Pengurusan Perbadanan Produktiviti Malaysia (MPC) telah bersetuju supaya tarikh tutup bagi penyertaan Pertandingan Esei Cakna Produktiviti 2014 (Peringkat Tahunan) dilanjutkan dari 31 Dis. 14 kpd 15 Feb. 2015.

‪#‎Dengan‬ penyertaan yang amat memberangsangkan sehingga tarikh tutup asal pada 31 Dis.14, keputusan ini dibuat supaya lebih ramai lagi menyertai Pertandingan Esei ini terutamanya kepada yang tidak dapat menyertainya sebelum 31 Dis 14 kerana terlibat atau terjejas dengan banjir buruk yang melanda beberapa negeri di Malaysia.

‪#‎Keputusan‬ ini juga dibuat berdasarkan kepada maklumbalas melalui e-mel dan FB CaknaProduktiviti."

‪#‎Sehubungan‬ itu, pihak Pengurusan MPC dan Sekretariat mengucapkan ribuan terima kasih atas sokongan semua pihak dalam menjayakan Pertandingan Esei ini dan berharap lebih ramai lagi yang akan menyertainya berikutan dengan perlanjutan tarikh tutup penyertaan dari 31-Dis. 14 kepada 15 Feb. 15.

‪#‎Selamat‬ Menyambut Tahun Baru 2015:- Kurangkan Pembaziran, Tingkatkan Produktiviti!!!

‪#‎Sekian‬, Terima Kasih.

cc : http://www.mpc.gov.my/home/index.php

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...